Velkommen

Jeg tilbyr for tiden individualterapi og gruppeterapi som student ved Norsk Gestaltinstitut som er en høyskole som legger vekt på grundig praksisperiode på over 400 timer over 2 år. Jeg får månedlig veiledning og oppfølging. Jeg er forøvrig også studentmedlem i Norsk Gestaltterapeutforening og følger de gjeldende reglene og retningslinjene som finnes for Gestaltterapeuter i Norge.

Priser:

Individualterapi 60 min Kr. 550,-
Gruppeterapi 2,5 timer Kr. 250,- gangen (du binder deg til 6 uker)

Kontakt:

Mobil: 40494292
E-post: info@elisejansen.no

Student i gestaltterapi MNGF

Som medlem av Norsk Gestaltterapeut Forening (MNGF) følger jeg de etiske prinsippene til Norsk Gestaltterapeut Forening. Videre forplikter jeg meg til å opprettholde faglig kompetanse.  Jeg er for tiden student på 3 året i den 4-årige utdannelsen som psykoterapeut og tilbyr terapi med reduserte priser.

Her kan du lese mer om Norsk Gestaltterapeut Forening, finne informasjon om de etiske prinsippene og klageordningen.

Kontakt

Elise Jansen

Elise Jansen

Har du spørsmål er det bare å ta kontakt per e-post eller mobil:

E-post: info@elisejansen.no
Mobil: 40494292

Personvernerklæring

Som utøvende student i Gestaltterapi, Elise Østbø Jansen (org.nr. 916 269 382), er ansvarlig for lagring og behandling av personopplysninger i virksomheten. 

Virksomheten er behandlingsansvarlig for

  • Klienter.
  • Kontaktpersoner hos kunder og leverandører.

Eksempler på behandlingsaktiviteter er

  • Registrere nye klienter.
  • Føre journal i forbindelse med konsultasjoner.
  • Fakturering.

Personopplysninger som behandles og lagres er

  • Alminnelige personopplysninger som navn og fødselsdato.
  • Kontaktdetaljer som e-post, telefonnummer og organisasjonsnummer.

Alle behandlingsaktiviteter har et lovlig behandlingsgrunnlag, for eksempel

  • Å overholde avtalen med klienter.
  • Å overholde en rettslig forpliktelse virksomheten er underlagt, for eksempel lagring på grunn av lovbestemte regler for regnskapsmessige forhold.
  • Å ivareta virksomhetens berettigede interesser (forutsatt at enkeltpersoners interesser ivaretas), for eksempel for å forsvare et rettskrav.

Enkeltpersoner kan til enhver tid

  • Få innsyn i sine personopplysninger og kopi av journal og andre personopplysninger.
  • Endre sine personopplysninger.
  • Be om sletting av sine personopplysninger.
  • Avslutte avtaleforholdet.

Lagringstid for personopplysninger

Virksomheten oppbevarer personopplysninger så lenge det er nødvendig for å oppfylle behandlingsformålet. I utgangspunktet slettes data når et avtaleforhold avsluttes. Lovbestemte regler, for eksempel knyttet til lagring for regnskapsmessige formål, og andre rettslige forpliktelser kan gjøre det nødvendig å lagre personopplysninger i lengre tid. Fortsatt lagring kan også skje når det er nødvendig for å ivareta virksomhetens berettigede interesser, som for eksempel å gjøre gjeldende eller forsvare rettskrav.

Informasjonssikkerhet

Beskyttelse av personopplysninger er av stor betydning for virksomheten og det sørges til enhver tid for at personopplysninger er beskyttet mot utilsiktet endring, sletting eller utlevering til uautoriserte parter.

Overføring av personopplysninger

Virksomheten kan utlevere personopplysninger til databehandlere som utfører tjenester for virksomheten. Databehandlerne vil kun bruke personopplysningene til det formålet de ble samlet inn for og for å utføre tjenestene for virksomheten. Utlevering av personopplysninger til myndigheter forekommer kun i henhold til lov og gjeldende regelverk. Annen utlevering skjer kun etter skriftlig instruks og samtykke fra den registrerte.

Virksomheten bruker følgende databehandlere

  • Fiken for fakturering 
  • Domeneshop for web-hotell og e-post

Bruk av informasjonskapsler

Virksomheten bruker ikke informasjonskapsler (cookies) på sine nettsider.

Klagerett

Dersom du mener at virksomhetens behandling av personopplysninger er i strid med relevante personvernbestemmelser har du rett til å sende inn en klage til virksomheten direkte, Datatilsynet eller annen relevant tilsynsmyndighet.

Dersom du mener at virksomhetens behandling av personopplysninger er i strid med relevante personvernbestemmelser har du rett til å sende inn en klage til virksomheten direkte, Datatilsynet eller annen relevant tilsynsmyndighet.